marți, 25 martie 2014

O mancare de post consistenta

Cu cat regula e mai stricta, cu atat capul care a conceput-o e mai prost.
Jean de la Bruyere"

 Am avut niste zile interesante. M-am trezit cu usoara durere in ceafa (asta e o istorie care se intampla acum 2 saptamani). Am ignora-o. Am plecat la birou la rocket scientist (sotia) si acolo s-a intamplat minunea ! Mi s-a blocat ceafa ! Si acum, dupa 2 saptamani, ma intorc precum lupul. Nu vreti sa stiti cum a fost prima noapte ! rocket scientist-ul statea langa mine in sufragerie si radea cu lacrimi ca eu nu puteam sa ma intorc de pe o parte pe alta. Era ora 2 noaptea, si nu mergea la culcare sa nu piarda distractia. Eu sforaiam de 2 ori si gemeam de 10.
In acea noapte mi-am adus aminte de un banc. Cica un pensionar a castigat un concurs. Premiul era un sejur intr-o statiune balneoclimaterica. Cand a ajuns pensionarul la receptia hotelului, a vazut ca erau numai oameni dezbracati in acel hotel. La receptie 2 superbe blonde, cu zambetul pe buze, i-au dat sa completeze formularul de cazare, niste clienti tinerei, cu aspect fizic placut, dar dezbracati, serveau cafeaua la receptie. Una din receptionere il informeaza pe pensionarul nostru: daca doriti sa beneficiati de pachetul all-inclusive, va trebui sa uitati de haine ! Zis si facut ! Se cazeaza pensionarul nostru, isi lasa hainele in camera, si, imbracat cu slapii merge la piscina. Acolo, o superba bruneta era tolanita pe un sezlong. Instantaneu, pensionarul a avut erectie. A aparut o alta bruneta: M-ati chemat ? si i-a explicat ca la orice urma de erectie insemna ca e chemata, si trebuie sa-i indeplineasca poftele sexuale. L-a luat de mana, l-a dus in camera, si au facut sex salbatic ! Dupa aceasta experienta, pentru relaxare, pensionarul a mers la sauna. In sauna, nefiind nimeni, a ridicat o buca de pe banca si a facut un partz. In urmatoarea secunda a intrat un barbat de 2 metri numai muschi: M-ati chemat ? si i-a explicat ca la orice flatulatie inseamna ca e chemat sa-i indeplineasca poftele homosexuale. L-a luat de mana, l-a dus in camera, si i-a linistit poftele. In secunda urmatoare, pensionarul nostru s-a imbracat si s-a prezentat la receptie cu bagajele facute. Receptionera foarte contrariata, l-a intrebat daca serviciile nu sunt pe masura asteptarilor lui. Raspunsul lui a fost: Duduie, la varsta mea, am o erectie pe saptamana, dar flatulez de 10 ori pe zi! Crezi ca mi-ar face placere sa raman ?

Avem ghiveci de legume. Socru-meu ii spune adunare generala. Altii numesc ghiveci de legume.

Ingrediente:
- o ceapa alba
- o legatura de ceapa verde
- 1 ardei gras rosu si 1 ardei gras verde
- 2 morcovi
- un sfert de telina
-  400g ciuperci crude (sau o conserva de ciuperci)
- 4-5 cartofi medii
- 3-4 catei de usturoi
- aprox. 1/2 kg fasole verde. Eu am folosit fasole la borcan de la parintii mei. Puteti folosi fasole congelata de la supermarket, sau la borcan, tot de la supermarket.
- jumatate de varza; eu am folosit varza murata, ca din asta aveam
- sare, piper, patrunjel verde, vegeta, boia (paprika)
Aceste ingrediente se pot combina in diferite moduri, se pot elimina unele, sau se pot adauga altele. Eu am ales aceasta combinatie de legume.





Preparare:
 Asa cum v-am obisnuit, calim niste ceapa alba taiata cubulete. La care se adauga boia de ardei (dulce, picant, dupa gust).



Se adauga legumele tari, adica morcovul si telina taiate felii subtiri, si se calesc aproximativ 2-3 minute.



Urmeaza ceapa verde taiata marunt si ardeii si se mai amesteca 2-3 minute..



Ciupercile.



Si fasolea.



Odata cu fasolea, se pune si un o cana de apa, pentru ca se adauga varza. Indiferent daca e murata sau proaspata (dulce), varza taiata fideluta are volum destul de mare. Dupa 15 minute de fierbere in apa, scade la aproximativ o treime de volum.



La sfarsit, se adauga cartofii. 



Va recomand folosirea unui capac. Legumele se fierb mult mai repede sub capac. Pentru formula care da relatia leguma fiarta in unitate de timp, o sa discut cu rocket scientist-ul sa vedem daca o divulgam. Altfel, va trebui sa ma credeti pe cuvant.
Cand legumele sunt fierte, se gusta de sare, piper, se adauga buruieni si usturoiul zdrobit cu latul cutitului si taiat cubulete mici.


In ceea ce priveste verdeturile adaugate, cred ca va trebui sa fac o rubrica complet diferita. Sunt o gramada de reguli si exceptii de la reguli, si frunze autohtone si frunze importate, si legume care se asociaza cu diverse mirodenii, si mirodenii care nu merg combinate unele cu altele. Eu am adaugat putin cimbru.





Pofta buna si "Mancati pentru a trai, nu traiti pentru a manca" ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu