duminică, 26 octombrie 2014

Prajitura prajiturilor

Pentru avea o viata fericita trebuie sa ai o minte linistita.
Marcus Tullius Cicero"

Dupa cum va ziceam, suntem inca o perioada in faza Dukan (adica RS este in faza Dukan). In fiecare dimineata se cantareste. Ce-o fi treaba asta cu cantaritul zilnic ? Ca eu daca beau o cana de zeama de varza, merg la WC de vreo 6 ori si sigur am vreo 3 kile in minus. Si RS se plange ca nu a slabit decat 139 de grame. Nu ai destul tranzit intestinal maica !
Intr-o dimineata imi zice: WOW ! dimineata m-am urcat pe cantar si am slabit 200 de grame ! La care, normal, a venit si replica mea: Daca te urci de inca 4-5 ori pe cantar acum, slabesti 1 kg.

Azi avem o reteta pe cat de simpla, pe atat de sanatoasa. Ca si termen de preparare dureaza fix 2 zile.

Ingrediente:
- 3 lingurite de miere de albine
- 2 linguri de grau

Preparare:
  Se pune graul intr-un castronel si se acopera cu apa. Se lasa vreo 30 de minute la inmuiat. Intr-o caserola de plastic de inghetata am pus un stergar, l-am imbibat cu apa si am intins graul pe el. Am tinut caserola la lumina pe balcon. L-am stropit cu apa de 2 ori pe zi, si am avut grija sa nu fie stergarul prea imbibat cu apa. Daca graul sta in apa se acreste si obtineti bors in loc de germeni (eu am patit-o). 
Dupa 2 zile cand graul este incoltit (daca nu e incoltit dupa 2 zile, dati-l la gaini sau la porumbei), l-am pus intr-un bol si am pus mierea deasupra. Are gust foarte bun si este foarte sanatos.



O lectura interesanta despre germenii de grau.

Legenda:
RS (rocket scientist) = nevasta 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu