vineri, 28 februarie 2014

Cine sunt eu

Una din pasiunile mele este gatitul. Aceasta pasiune a mea este apreciata de sotia mea, de fata mea in varsta de 3 ani, de prietenii mei cu care mai dau cate o petrecere si imi manifest aceasta pasiune.
Acest blog va fi despre cum gatesc eu, despre ce experiente am avut invatand cate o reteta, si despre viata in general.
Sigur, cand gatesti des, la un moment dat te-ai intrebat: "Eu ce gatesc azi?"; acesta este unul din motivele pentru care am creat acest blog, ca sa impartasesc din experientele mele in ceea ce gatesc eu pentru familie si prieteni, sa facem schimb de retete, si, daca e posibil, sa creem o comunitate a oamenilor care apreciaza mancarea gatita acasa (dupa cum mananca prietenii mei care vin in vizita, sigur apreciaza mancarea gatita acasa la mine).


2 comentarii:

  1. Sa va povestesc cum am inceput sa "gust" din bunatatile facute de el (am pus in ghilimele gust deoarece daca il intrebati va zice ca nimic nu ma satura... Ca sunt o pacoste la casa omului.... Ca acum cand imi e foame... Ii trag o vizita - si nu merg singura, ci cu sotul meu). Totul a inceput cu o omleta americana - il las sa va dea reteta - va marturisesc ca atunci nici nu imi puteam imagina ca se pot combina atatea legume si mai multe ingrediente secrete intr-o omleta. Langa omleta a prajit niste bacon si un carnat (pe care l-a crestat in viteza - dar, am fost atenta, erau la distanta egala de parca erau masurate cu rigla. Nu va spun ca data urmatoare cand am prajit si eu un carnat am vrut sa procedez la fel si o juma' de ora m-am chinuit sa il crestez :)))) ). Mda, muuulte kilocalorii!!!
    Ma bucur ca si-a facut acest blog deoarece pot afla si eu cate ceva despre acele ingrediente secrete de care nu vrea sa dea detalii, dar care fac mancarurile extraordinare, precum si despre fierturile lui de capac in zeama de oala, asa cum le numeste. Nu cred ca e ceva ce am mancat facut de el si sa nu imi placa.
    E un priten minunat - ne scoate din incurcatura la toate petrecerile, gatind el, chiar daca e invitat si nu gazda. O sa va povestesc cum poate drege o ciorba de fasole, sa iasa ciorba de cartofi cu afumatura, dar astept sa posteze reteta de ciorba de fasole.

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi se implineste un an de la infiintarea acestui blog! Felicitari domnule bucatar si prieten! Sa continui sa ne incanti cu bucate minunate si retete cu povesti haioase!

    RăspundețiȘtergere